Projecte Sibil·la 2.0

Una aproximació didàctica al cant de la Sibil·la des d'una perspectiva interdisciplinària, transversal i globalitzadora

Autors/ores

  • Francesc Vicens Vidal UIB

DOI:

https://doi.org/10.22307/2386.7124.2021.01.009

Paraules clau:

Sibil·la, patrimoni immaterial, currículum, didàctica, interdisciplinar

Resum

Sibil·la 2.0 és un projecte didàctic adreçat als estudiants de primària i secundària de les Illes Balears. La proposta té la finalitat de donar a conèixer el Cant de la Sibil·la com exemple representatiu del patrimoni immaterial de Mallorca, i per extensió de les Illes Balears. A partir dels recursos tecnològics que es recullen a la web del Consell de Mallorca -institució que oficialitza i salvaguarda el Cant i promou aquest projecte- s'articula una proposta interdisciplinària per tractar la Sibil·la des de les assignatures que conformen el currículum escolar vigent. En aquest article s'exposen els elements que articulen dita proposta i la fan possible.

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Descàrregues

Publicades

2021-09-01

Com citar

Vicens Vidal, F. (2021). Projecte Sibil·la 2.0: Una aproximació didàctica al cant de la Sibil·la des d’una perspectiva interdisciplinària, transversal i globalitzadora. Mayurqa, (3), 122–142. https://doi.org/10.22307/2386.7124.2021.01.009

Número

Secció

Innovació didàctica