Estratègies didàctiques per al coneixement de la arqueologia: l'Arqueòdrom de la Universitat de les Illes Balears

Autors/ores

  • Auba Jaume Lirola UIB
  • Miquel Amorós Puig
  • David Javaloyas Molina
  • Jaume García Rosselló

DOI:

https://doi.org/10.22307/2386.7124.2022.01.009

Paraules clau:

arqueologia, prehistòria, didàctica, arqueòdrom, patrimoni

Resum

En el present article expliquem en què consisteix l'Arqueòdrom. Una estratègia didàctica amb la que es pretén que alumnes de secundària adoptin una sèrie de coneixements que els apropin al món de l'arqueologia i alhora, siguin conscients del què suposa el Patrimoni Arqueològic.

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Descàrregues

Publicades

2022-09-21

Com citar

Jaume Lirola, A., Amorós Puig, M., Javaloyas Molina, D., & García Rosselló, J. (2022). Estratègies didàctiques per al coneixement de la arqueologia: l’Arqueòdrom de la Universitat de les Illes Balears. Mayurqa, (4), 122–132. https://doi.org/10.22307/2386.7124.2022.01.009

Número

Secció

Innovació didàctica