Estratègies didàctiques per al coneixement de la arqueologia: l'Arqueòdrom de la Universitat de les Illes Balears
DOI:
https://doi.org/10.22307/2386.7124.2022.01.009Paraules clau:
arqueologia, prehistòria, didàctica, arqueòdrom, patrimoniResum
En el present article expliquem en què consisteix l'Arqueòdrom. Una estratègia didàctica amb la que es pretén que alumnes de secundària adoptin una sèrie de coneixements que els apropin al món de l'arqueologia i alhora, siguin conscients del què suposa el Patrimoni Arqueològic.
Descàrregues
Descàrregues
Publicades
Com citar
Número
Secció
Llicència
Drets d'autor (c) 2022 Auba Jaume Lirola, Miquel Amorós Puig, David Javaloyas Molina, Jaume García Rosselló

Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement-NoComercial 4.0.
Els autors/es que publiquen en aquesta revista accepten les següents condicions:
- Els autors / es conserven els drets d'autor i cedeixen a la revista el dret de la primera publicació, amb el treball registrat amb la llicència d'atribució de Creative Commons, que permet a tercers utilitzar el publicat sempre que esmentin l'autoria de la feina ja la primera publicació en aquesta revista.
- Els autors / es poden realitzar altres acords contractuals independents i addicionals per a la distribució no exclusiva de la versió de l'article publicat en aquesta revista (p. Ex., Incloure-ho en un repositori institucional o publicar en un llibre), sempre que indiquin clarament que el treball es va publicar per primera vegada en aquesta revista.
- Es permet i recomana als autors / es a publicar el seu treball a Internet (per exemple en pàgines institucionals o personals) abans i durant el procés de revisió i publicació, ja que pot conduir a intercanvis productius i a una major i més ràpida difusió de l' treball publicat (vegi The Effect of Open Access).