Estratègies didàctiques per al coneixement de la arqueologia: l'Arqueòdrom de la Universitat de les Illes Balears

Autores/as

  • Auba Jaume Lirola UIB
  • Miquel Amorós Puig
  • David Javaloyas Molina
  • Jaume García Rosselló

DOI:

https://doi.org/10.22307/2386.7124.2022.01.009

Palabras clave:

arqueología, prehistoria, didáctica, arqueódromo, patrimonio

Resumen

En el present article expliquem en què consisteix l'Arqueòdrom. Una estratègia didàctica amb la que es pretén que alumnes de secundària adoptin una sèrie de coneixements que els apropin al món de l'arqueologia i alhora, siguin conscients del què suposa el Patrimoni Arqueològic.

Descargas

Los datos de descargas todavía no están disponibles.

Publicado

2022-09-21

Cómo citar

Jaume Lirola, A., Amorós Puig, M., Javaloyas Molina, D., & García Rosselló, J. (2022). Estratègies didàctiques per al coneixement de la arqueologia: l’Arqueòdrom de la Universitat de les Illes Balears. Mayurqa, (4), 122–132. https://doi.org/10.22307/2386.7124.2022.01.009

Número

Sección

Innovación didáctica